Sunday, August 9, 2009

kentutku busuk apalagi kau.

actually title sikit xde kena mengena dgn post ni pon.buntu memikirkan tajuk yg best aku membuat keputusan untuk mengemukakan ayat yg tiada hala tuju.okay korang xfhm.aku tau.
now aku sering online menggunakan khidmat komputer riba rakan2.ape guna member beb?haha.
gila happy quiz food hygine cancel.hape pon xda bace.haihh.U life makin mantap lagi best study is like so hard sbb kusyuk melepak dan bergembira di tepi pantai yg indah.haha.
ok aku tau lame.abaikan.aku sudah berpunya.ikatan kita sudah sah.maaf.yg lain diminta berhenti mencuba.aku xdapat memuaskan nafsu satu group skaligus.aku bukanlah sehebat yg disangka.aku x bisa memilih dirimu.banyak lagi insan di luar sana.aku tau aku hanya satu,tiada lagi pengganti.tapi hidup mesti diteruskan.haha.okay dah.ayat manisku hanya untuk si dia.haha.nw aku jadi one of the director untuk stage perfomance kat dinner hoteliers.gempak kan? haha.
director lain sumer dikalangan member rapat ku sendiri.kitorang mewakili sumer budak hotel
management part 1.gila cool.
k ah chow for now.eika dah bebel nk laptop die balik.bodo punya eika.

No comments:

Post a Comment