Monday, November 9, 2009

hujan lebat di tepi pinggul.

aku pon tak tau ape kene mengena tittle dgn post ni.tapi sudah pasti hujan lebat dikaitkan dgn
kesedihan, kalau nk lagi busuk ia dikaitkan dgn ratapan pilu tangisan si dara jelita.
uggh!(mengeluh gaya muka si ramlee dlm papadom )
aku terjerat dgn assignment dan quiz yg bertimbun.sunyi sepi,skrang aku online seorang diri di ruang tamu(living room untuk cik gupta si dagu lonjong yg xphm b.mlayu)esok ada quiz tntang nama2 tulang.segala tulang pipi,tulang pinggul aku perlu hafal.rakan kelasku frances,si mata kuyu sudah pon nyenyak tidur di kamarnya yg empuk.yakin sungguh dia tidur,aku bole nampak dari matanya yg separa terbuka ketika aku toleh menjenguknya di kamar seminit lalu.






P/S: "rindunya aku pada si sontoloyo anak pak hashim di kg.baru"

1 comment: