Saturday, December 5, 2009

entri sedih tanpa tangisan

entri kali ni agak sedih.keluhan dr mulut sering kedengaran.aku dah xde sebarang deria perasaan.kerana telah dikecewakan berulang kali,hatiku sudah kebal.bagai dilapik dgn kepingan besi.aku nk touching pon xbole dah.nk marah apatah lagi.inilah peluang untok penduduk kampung dan kelab anti-aku.maki lah mcm mana pon,hinalah aku,jerit dan buatlah bulatan sekeliling ku,katakanlah gemok,gemok,gemok berulang kali jika mahu. sound lah aku mcm mane pon.conform aku xkan smack korang balik dgn baseball bat.serious,itu dulu.skarng aku hanya akan diam.jadi rebutlah peluang ini sementara masih ada.jangan menyesal di belakang hari.
terkini lagi sensasi,amal si legam yg best lagi menghiburkan dulu telah berubah.dah xde ape yg best tntng dia.maybe semua orang akan berubah.so aku xboleh salahkan dia.senario sebagai contoh,dulu aku boleh terkentot secara tak sengaja pabila menonton rancangan senario.sekarang tiada apa yg lawak lagi.diorang dok ulang benda yg sama dgn mengharapkan aku akan terkentot berulang kali.tidak sama skali.aku tidak semudah itu.teringin pulak nk jadi director.aku tau aku boleh menghasilkan sesuatu yg hebat.sesuatu yg ada umphh!

No comments:

Post a Comment