Saturday, August 14, 2010

apa aku dah buat.

pagi. :)))
tuhan saja tahu betapa penuhnya perut aku skrang.first day aku bangun sahur.
okay luahan jap.
aku tak faham.kat mana aku silap.mungkin silap aku dari mula lagi.tapi benda dah lama sgt.aku still terfikir-fikir apa yang aku buat actually sampai macam tu skali act dia.aku tak boleh nak faham semua orang.kadang-kadang aku rasa aku boleh faham orang walaupun orang hanya mengomel keseorangan.aku boleh tekalah ape yang dia mencarut sorang tuh.aku slalu ltk kn aku dan badanku dkt orang punya situasi.then cuba fikir ikut cara dia fikir.tapi tak semua orang macam 'orang'.ada yang aku tak faham mcm mane dia boleh fikir macam tu.kuasa tuhan,tapi kadang-kadang tak masuk akal.aku cuba buat yang terbaik untuk setiap detik hidup aku.sebab detik ni akan terus berjalan,samaada aku sedar atau tidak.apa yang lepas, lepas.aku hanya perlu jadi lebih baik dari aku yang semalam.


p.s. Selamat Datang Ramadhan :))

No comments:

Post a Comment