Monday, June 1, 2009

hujung minggu diserata negeri.

bontotkuh kejang!kejung gila!aku tepok punggung ku untuk memberi lbih kelegaan.haish
tapi tiada apa yg berhasil.still kejung.duduk dalam bus lama sangat!perjalanan balik dari ipoh ke subang mengambil mase hampir 4jam!gila ah!
aku ke ipoh last thursday.sume sebab amal.aku tau dut gila gayy kan.haha.but it was fun!

dulu aku dan jijol sering kali mengutuk amal yg berasal dari ipoh!
berbagai-bagai cemuhan dan kutukan dilemparkan ke muka amal.
"ade kfc ke ipoh kau tuh?"jijol,
"jusco ipoh mesti bak pavilion kan" "orang ramai mesti berhempas pulas berdandan dan berhias untuk kelihatan smart lagi kacak.padahal pergi tesco je.beli barang dapur."haha.ini sumer dulu.
nk buat amal sakit hati.haha.tapi dia still nk mempertahankn jusconya dan ipoh parade yg disayangi.haha.

but ipoh was not that bad.it was fun.aku berjalan dan berjalan.hehe.thanks to ayong.makan
sume sedap!hihi.sumer best kecuali bab aku di sering menjadi perhatian mama azizah.
"layen tolong lap sumer ni"
"layen tolong pasangkan sumer langsir kat rumah kak ani tuh"
"layen tolong pasang sampul cushion ni sume "
tapi panggilan kerja itu sumer diselitkan dengan kata-kata manis dari bibirnya.
"lepas ni kita bole gi jalan"
"lepas ni kita keluar makan"
aku pun menjadi perempuan sejati dengan memasang langsir dan sebagainya.haha.

papepon im home now!gila best!bantal busuk ku mengeluarkan bau yg lebih kuat dr biasa
seolah-olah memanggil aku,"mari!""mari"katanya.haha.
p/s:hey pasal td.im sorry.i hope ur fine.u xpnh kcu i pon.

1 comment: