Monday, May 25, 2009

rindu merindu!!


badut!
rindu korang gila-gila.jijol pon sama.dah sehari since jijol and syaza xde.aku termenung seharian
di rumah.aku bangun pagi tadi pukol 9.44.then trus mandi.setelah sabun sume celah-celah.aku sarapan.then sambung tido balik.bgn lunch then tido balik.haish.bole jadi gila aku macam ni.hari ni hujan.turun ke ruang tamu.aku terdengar suara org gila nyanyi.saper lagi kak.elah lah tu.my cousin yg x betul.umur die 34 tahun tapi die kater dier lahir tahun 2007.sengal gila.
okok smbung citer.aku toleh mencari kak.elah.tengok luar tingkap dia sedang berjoget dilaman rumah bermain hujan.haish.penat dah nk tegur.aku buat bodo je.sampai bila aku nk kena dudok rumah layan kak elah?aper dosa aku?haish.nasib baik tadi dee datang amik ajak g makan ais krim malaysia yg 30 sen tuh.hihi.layen amik perisa milo.haha.sedap2.

No comments:

Post a Comment