Saturday, May 23, 2009

sitkom fantastik lagi bombastik! :)

yo yo!!
ok im felling better today.
hanging out for the last time with jijol and syaza.


wah!bamm!!boom!!
cehh tibe-tibe je. :))
nak cakap tgh happy lah ni.
xtau knaper i happy.maybe dah x stress sgt.being positive for no reason.
haha.

guess what!
happiness really do washed away all ur problems aite!
soo pencarian si dia yg bole memberi kebahagiaan padaku bermula!
temuduga akan diadakan di
sri pentas 2,
bandar utama,bandar utama
selangor.
haha,
anda hanya perlu menyiapkan slogan
"saya sayang layen,layen hebat.layen best,dia patot gembira dengan saya kerana..........."
*tidak lebih dari 35 patah perkataan*

* aku dan jalilah tiada bezanya.*

haha.gila sengal aku.nih sumer salah korang!.saper suruh tinggalkan aku kat sini.
nnt jangan menyesal dan terkejut the next time korang datang nk jumpa aku,akan terjadi adegan ini.;

ting!tong!(bunyi bell rumah kedengaran di sudut telinga)
korang:"assalamualaikum!"

setelah 2minit menunggu kedengaran bunyi tapak kaki makin hampir.
ketak!ketuk! muka kak.elah kelihatan di sudut pintu.

korang:"kak elah!layen ader?"

jelingan demi jelingan dilontarkan dari sudut matanya.

bermukakan kak.lelah:"weh!ni aku lah layen!"
korang :"tercengang!"
bemukakan kak.lelah :"korang dah lamer pergi.aku gila dok sorang2.
wajah aku dah berubah!
korang :(terkilan dan bersalah!)"apakah ini sumer salah kita?"

wajah jalilah dgn aku xder beza.perwatakan aku dan dia serupa.aku pun turut bermain hujan dilaman rumah bersamanya.lagu wonderpets berulang-ulang di bibirku.ini sumer tak mungkin kan berlaku kalau korang x pergi.

blam urself!!!padan muka!!


*episode satu*

No comments:

Post a Comment