Friday, May 8, 2009

im liyana alias

i go with the name Liyana Alias.Most of my friends call me layen.they used to spell and mean it by 'lion'.alaa binatang tuh.haish.just as ibu dengar my friend call me "layen!" die trus cekak tgn kat pinggulnya dan mengeluarkan kata-kata pedas."liyana ibu 7hari 7malam fikir nk ltak name untuk liyana,bintang pulak yg dipanggilnya anak aku!"as years go by.i was like damn man!.aku xnk ah org pggl aku lion dah.lion? busuk gila.macam ape je.then i start to think of something else.baam!! came out with and idea to change not only the spelling and so does the meaning.but nada dan intonasi nya tetap sama.haha.soo itulah history of LAYEN.

ok just a story to give a pic of me.
im 18.im fat and everywhere i go,i have my loyal selulite with me.and im happy with who i am now.sekali dua aku jeling perutku ini dh mcm pelampung dah aku tengok.wtv it is im proud to say im surronded with loves.haha.i have my badut yg sebenarnya menyemak je dlm hidupku ini.haha.jkjk.badut is my soo call bff.it consists of qistina and syazalina.sayang korang doe! ok dah.gay gila. :))
wahh!kenyang gila weh.haish.perut dah kembang dah niHaaaa!!!cerita pasal perut.dulu-dulu zaman muda-muda dulu.aku bercita-cita nk diet.nak kempiskan perutlah kononnya.time tuh bukan main semangat lag."x perlukan marie france bodyline!""aku boleh!"bontot! tuh sumer angan-angan semate-mate.haish.last2 bukan kempis perut.makinn mengepam angin kat pelampung aku nih ada lah.

okok.dah cukup bercerita.kita pendekkan.aku nih hebat lagi sasa sebenarnya. :))

No comments:

Post a Comment