Sunday, March 28, 2010

penimbang memberi suprise!

ye ye.post ni xda kene mengena dgn berat badan aku.jgn konfius,aku still maintain 2 angka.blom 3angka lagi.aku pasti.aku slalu angankan sblom tidor bahawa aku nk pegi jogging esok pagi.dan tekad ingin menurunkan berat badanku.tapi keesokan pagi aku bangun dan terus membeli nasil lemak dpan skolah.angan hanya tinggal angan.
result dah klua,im doing good.xdalah teruk sgt.ibu cakap liyana anak yg pandai cumas malas je.mesti mak bapak korang slalu ckp mcm tu kan. "awak pandai,bukan bodoh." cehh.mesti korang rasa kembang sikit di lubang anus.aku pernah rasa bnda yg sama.
bila dapat result yg mantap trus rasa nk call mak,ibu,mami,mama,mamu.tapi bila dapat result teruk korang mesti sedih kjap,dah lame sikit baru nk inform org lain.buktinya,bila kita tgok hari result spm klua,semua bdk yg berbaris dkt pondok telefon dpn skola mesti antara bdk yg puas hati dgn result diorang.kononya mmg tak sabar lah nk bgtau org kampng ni.heh.

dah lame gla diriku ini tak pergi vacation dgn rakan.sibuk dgn study and practical memanjang.aku tau dut,nanti kau dah hbis matrix kt buat trip kay.dulu time hbis spm aku berjalan x ingat dunia.rasa mcm dah hbis degree.best time ever.aku lupa pasal everything,woahh.tapi skarang busy sgt.so aku nk cari the best time to spend time just like d old days. :) btw i need a vacation right nw.it would be great if i can go to the beach


"all cried out by allure"
laguku masa zaman punitha

No comments:

Post a Comment