Monday, April 19, 2010

ketiak kepam bau kakeng.

college break is getting boring.no more outstation all the time.dulu bila time cuti,asal bangun je mesti termenung jap dkt tingkap usha gagak buat bising.usha sblah kiri pulk tgok ade org tgh landing baik punya.itu jela kot moment yg aku bole nampak dia x terkinje-kinja,xpon teloncat-loncat sane sini.everything was so different back then.but subang xde kurangnya,pagi subuh lagi aku dah bangun klua minum kat mamak.pekena horlikcs panas dan bercerita.asal lepak mesti cerita pasal benda lepas,all the sweet moments time skola and all.i dont think it will ever stop.ada satu time ni aku teramat lah bosan sehingga dah xda topik hangat untuk dibualkan.aku panggil mamak nak order minum lag.

mamak:apa mau?
aku:ane bagi menu.
mamak:tersengih konfius.
aku:biar betol kau ni.xpelah order jela.apa ada?
mamak:suma ada.(sambil tersengih mintak penerajang.)

tiba2 member aku dtg.

aku:ane tambah kerusi satu.
mamak:pagi tadi ada masak juga.
aku dgn bingung:ape ane ni,lain aku ckp lain diresponnya.apa bangang la mamat ni.
aku :ane kopi ada?.
mamak:ada ada
aku:ok kopi ais satu.
mamak:kopi ais.wokeh!
aku:ane tak mau manis sangat eh.
mamak :ada ada

time tu aku konform ah.ane ni mmg sepatah haram pon x paham ape aku ckp.nk je aku tepok blakang tengkuk dia.ape bangang la owner kedai skarang ni.nk saving pon beragak lah,import la pekerjasenonoh sikit tak ye pon.

No comments:

Post a Comment