Wednesday, April 27, 2011

orang cool memang busuk. tak busuk tak cool

pada semua kaki hindustan.mereka yang tersengih keseorangan bila melihat adegan romantik lagi manis.sengih gatal depan kaca tv.

ye kau....


kau lah.jgn cakap kau tak pernah.aku benci penipu.


macam mana cool pun kau mesti kau pernah tersengih depan tv.letakkan aku sebagai contoh,secool cool aku (ya aku serius )


okay sekali lagi,


secool cool aku,aku tak dapat menahan nafsu diri dari tersengih bila menonton cerita cinta lagi lagi hindustan.memang bombastik telefantastic lah.kadang kadang bila dah lama sikit sengih tersentak jugak,terasa macam busuk.tapi lama lama aku rasa normal lah bagi aku yang kenyataannya memang seorang yang sweet ni,

dah kau boleh stop buat muka.

time tu aku perlahan lahan toleh tengok tepi,abang aku si wewe yang kononnya 'habis jantan' yang merasakan dada yang berbulu adalah simbol kemegahan dan kekuatan,sengih bukan main beriya lagii.sumpah itu perkara paling siall sekali aku tengok,rasa macam nak tampo je pipi dia guna ping pong bat.kalau bahan orang bukan main lagi dia mengulang kaji.

No comments:

Post a Comment