Friday, June 25, 2010

aku liyana


adakah anda antara pengguna spray deodorant?rasa melecet kepanasan seperti kulit ketiak dikopes guna pengupas kentang.lebih puas mimik muka bila asidnya memercik ke kudis mahupun bisol pada lapisan ketiak ketiga anda.mahir saya huraikan bukan kerana saya ada dua aksessori berikut.percayalah saya tak ada.tolong jangan cerita pada kawan.
gambaran aku untuk rakan tntang insiden ini,
"seperti aku duduk sambil menyandarkan tapak ketiak aku pada ekzos motor suzuki abang setelah 30 minit dipanaskan motornya."hanya seorang ibu mengandung anak pertama dapat merasakan betapa peritnya kejadian ini.okay aku dah merepek.

pehh bosan ahh,berborak bahasa baku ni.aku nak gak jadi si gadis gemok yang selekeh tapi berhati girang hisap aiskrim plastik beperisa laici di taman awam.aku tak nak berasa malu ataupun menahan diri dari merakus kepala bunjut aiskrim secara kasar dan rakus di khalayak ramai.aku tak hirau semua itu.bukan aku pentingkan diri cuma pandangan orang tak penting yang penting aku suka.aku senang dan aku girang.yeahhhh.hiduppp budak gemokkk!dessert didahulukan,nesi putih diutamakan, one malaysia yeyeh!

No comments:

Post a Comment