Wednesday, June 2, 2010

untuk kau bukan dia

dear datuk A,
kita orang melayu,saya org melayu awak org melayu dia pun org melayu.
tak kesah la awak sepet,saya gemok dan dia putih.itu semua tak diukur oleh mana-mana pihak pun.saya tak cakap saya betul,saya tak cakap awak salah.(tak cakap)
tapi saya tulis kat sini,saya rasa awak salah.awak ingat balik apa awak cakap,awak bandingkan dgn apa saya buat dan cakap.awak buatlah jalan kiranya.
ya awak akan dapat persamaannya.

i disrespect almost everyone?
im so sorry.i was annoyed by him back then.people do make mistakes kan.
im one of them tapi yg paling top skali lah.but still,i did senyum and talk right?
so yah,im sorry,i really really am. ;)


i just realize i dont knw who you were.i just did.menyedihkan.
my mistakes after all.
salam.

No comments:

Post a Comment