Tuesday, November 16, 2010

esok raya korban

ye saya di depan pc.abang telentang dpn tv.semua angkara ayam masak merah yang dimasak untuk makan malam tadi.susah bila masak lauk raya awal.blum ape dah separa kering kuali di dapur.salah ibu beranak bnyak atau salah abang yang tak bermoral dan aware tentang adap melahap lauk pada malam raya.jijoll si kuyu dah bedengkur sekarang.bukan main letop lagi cerita dia.ligat dia berborak nak ajak minum konong nya malam ni.tapi mungkin dia penat angkara video lucah tadi.apelah aksi si kuyu tu tadi.satu je cara nak lepak dgn si kuyu,adalah pergi trus kerumah dia kejut dia bangun trus klua.tapi sediakan kereta dan duit kertas lebih.dia akan follow kemane pon kita bawa.ayat kene maniss maniss semut api sikit.

tadi sempat kol ibu di mekah.sudah sambut pun raya mereka disana.
ibu kata"liyana,ibu ada bnyk doakan untuk liyana"
"yea?oh okay"jawab ku. "liyana ada rasa ape ape tak,peruahan ke?"tanya ibu lagi.
muka pelik seakan meratah benda pahit"oh ada!" jawab aku dengan bdan yang kus semangat lagi confident.
"iya?rasa apa?"ibu seolah happy.
dengan semangat lagi aku menjawab "liyana rasa bosan dengan kehidupan liyana sebelum ni" aku tersengih. ibu terdiam,taktahulah dia panas ke ape.comell je ibu.
rindu pulak gelak tawa yang tak brape nk ikhlas ibu.<3

tak pernah nak cakap benda sweet pada dia,mungkin lebih kepada malu.sebab kita konfom dia tau kita bukan jenis macam tu.jadi kita tak pernah buat apa apa yang manis(sweet)
tapi harap dia tau apa kita rasa just dgn mendengar pada getaran suara kita.

No comments:

Post a Comment