Friday, November 5, 2010

siapa ckp aku jalan tonggek?maneade,xtau xtau

bila semua benda boleh buat mulut tersengih,bila yang busuk kita kata sedap,bila yang buruk kita kata comel.
hah aku mmg dah lama tunggu detik ni datang dari dulu lagi.hati girang je aku jalan.bila kentut jalan smooth je,tanpa ada sekatan getaran memantul.happy gila,ni semua pasal awek philipino yang malas mandi.ckp melayu terabur ada hati nk beborak bahasa kita.hahhaaha.syg dia.

aku lepak pavi hari ni,mulut asyik rasa nak mengunyah je,kurang exercise agaknya.quicksilver buat sale macam haram.time aku takde duit baru mak hayam tu nak buat sale.naik juling aku tenung tag 50% yang tegantung gantung bak tanglung merah kat syiling umah cina tu.qist si lembik dah sibuk belek baju cari saiz lilit pingggang dia.aku dimakinya sebab yang tggal saiz untuk badan macam aku je.masing masing fedup kitorang lenjan baskin robbn.aku mmg marah btul lah bila aku mkn eskrem tak puas.rasa nk mengamuk je.sikit gla scoop dia?cekodok mak aku besar lagi.dia ingat aku baby isap puting apa.kang ada puting yg terjojol diabuatnya.semua serba tak kene bila mulut tak puas bergerak.haihh.

No comments:

Post a Comment