Saturday, November 13, 2010

ye saya pun ada life.

macam orang lain.saya pun ada life saya juga.saya pun ada kawan.sama je macam awak yang membaca.bukan nk buat blog ni macam diari busuk si gadis manja.tapi luahan memang sentiasa ada.cuma sama ada kita mampu atau tidak untuk menahan diri daripada menulis luahan peribadi.

ookay saya sudah penat sedih sedih.tak best.walaupun saya tak tau apa yang saya mahu tapi asalkan saya senang(happy)sudah mencukupi.saya sudah penat.
okay ingin memberi gambaran paras rupa saya sekarang.
saya memakai tshirt biru seluar panjang hitam.berbadan gempal bermuka kiut.memakai cermin mata kalis beban.saya sedang menghempaskan bontot diatas kerusi kayu sambil menekan nekan butang keyboard.tertarik? taip i like your buttox! ke 2299.

okay nak story story sikit,ibu dan ayah akan ke arafah esok.hihhi rindu sungguh pada mereka.jarang sekali ku mendapat phone call daripada mereka.tapi tidak mengapa.harap ayah dan ibu sehat dan selamat menunaikan rukun islam mereka.insyaallah.amin :)

No comments:

Post a Comment