Tuesday, May 18, 2010

biar muka tak cantik janji taik telinga tak terkelua

sekarang aku duduk bersila sambil dibuai angin yg bertiup segar.kalah tiupan angin kipas meja Panasonic walaupun ditekan butang nombor tiga.skarang ,aku duduk kat tangga luar rumah,duduk seakan akan tersimpul malu menunggu rombongan merisik.hihhi.semuanya semata nk mencari wireless.teknologi konon.wah sedapnya menghirup udara segar dari tingkat lima belas ni.tapi phobia btul aku bila menjenguk bawah dari tingkat lima belas ni.seram sejuk dibuatnya.tipulah kalau korang xpenah rasa nk terkencing bila jenguk bawah dari tempat tinggi.

wah,im enjoying my life now.skarang aku mulakan konsep pemikiran baru."pikir positip" bak kata latipah si jendul.fikir positif mmg tepat bagi segala masalah aku.asal ada orang pandang semacam je aku fikir,mungkin aku kelihatan manis hari ini.kalau aku terjatuh longkang atau pon tersungkur di jalan raya sehingga menyebabkan luka dan kulit tersiat aku akan fikir tuhan sedang membantu ku menyiat keluar semua lemak dibawah kulit.bila aku kelihatan serabai dan selekeh sedangkan org sekeliling cantik dn bergaya aku akan fikir yg aku lah org paling simple skali,rilex je tanpa sebarang sifat kepoyoon yg bajet best.aku akan fikir orang ni blum kenal lagi sape aku.hahah.kalau aku terdengar ade sekumpulan binatang bertopengkan perempuan mengumpat dan bergossip perihal peribadi aku,kan ku tegur mereka dan berkata,
"xde customer ke nyah mlm ni sampai nk ngumpat mak,jeles lah tu"
sambil berjalan dgn muka puas dan berkata "yes!" tiga kali.
aku kesah ape korang suma nk ckp psl aku.kalau x puas ajaklah kawan dua tiga org berborak skali.mak sikit pun tak heran.

1 comment:

  1. hahaha oli punye cerita macam kentut! best gile! hahaha jom jom follow kite balik! -nurul :)

    ReplyDelete