Wednesday, May 26, 2010

lemas dalam bahasa org putih "drowning"

aku tak lemas,
maaf jika ada yg hampa.
tajuk entri kali ini bukan pengaruh lagu drowning oleh backsteet boys.ye aku mengaku aku busuk,tapi semua orang pun ada kebusukannya yg tersendiri.tipulah kalau korang xpnah tgok cermin senyum bnyk kali nk cari senyuman yg paling tepat dan cantik untuk digayakan.kalau jawapannya tidak abaikan.(jgn tanya aku penah buat ke tak)
qirin si jongang cakap rambut aku hodoh petang tadi.apa masalah dia ntah.sapa je nak tgok rambut aku pun.

aku menyanyi senang hati,makan nestum lembik digaul dgn susu pekat sambil berjalan melintasi bilik si qirin ni petang tadi.
dengan muka dia yang bole dikatakan agak gampang bagi remaja perempuan umur 19 tahun,dia berkata tepat ke arah muka aku.
"eiii,oli kau tau tak rambut kau hodoh?"dalam gaya soalan.

aku kembangkan hidung,posisikan muka aku selari dengan kedudukan giginya dan bertanya
"eh,kau tau tak,rambut kau cantik macam siti pon. gigi kau tetap jongang?"tanya aku.(ye ye aku tau its rude to answer a question with a question.aku telepas,maafkan aku)

terkilan dia terus membalas ,"gemok!".

sial punya jongang apa masalah ntah.spoil mood aku nk makan nestum.




4 comments:

  1. itu psycho nama nye oli oiii HAHA
    *bukan awak tp si org tu :))

    ReplyDelete
  2. hahahha.
    tau takpe.
    itu bangang kategorinya

    ReplyDelete
  3. haha..oli..
    i still like ur spontaneous sarcasm...
    xpasal kne mnusuk dak tu

    ReplyDelete
  4. haha.thanks.
    tu ah kan gila menusuk.
    rasa guilty pulk. ;)

    ReplyDelete